Home Klantenservice

Klantenservice

Download hier de algemene leverings- en betalingsvoorwaarden van Snijder Hasselt.

 

 

 

Afhalen bij Snijder Hasselt

Het is mogelijk om uw bestelling nog dezelfde dag af te halen bij Snijder Hasselt.

Plaatst u een bestelling online? Selecteer dan de verzendmethode "afhalen Hasselt" in het afrekenscherm. U kunt uw bestelling een uur na het plaatsen van uw order afhalen op Randweg 1.

Plaatst u een telefonische bestelling dan kan de bestelling 1 uur na je telefonische bestelling afgehaald worden. Bestellingen tot 16:30 uur kunnen nog dezelfde dag worden afgehaald.

 

Hoe te betalen?

De afhaalbestelling kan veilig en vertrouwd betaald worden met een pinpas of contant geld. Voor zakelijke klanten is er natuurlijk de mogelijkheid om op rekening te betalen.

 

Waar en wanneer af te halen?

Snijder Hasselt bv

Randweg 1

8061 RW Hasselt (Ov.)

 

Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 uur.

 

Snijder Hasselt bv

Randweg 1

8061 RW  Hasselt (Ov.)

Nederland

 

Telefoon

+31 (0)38 4773800

Fax

+31 (0)38 4773888

E-mail

info@snijderhasselt.nl

Internet

www.snijderhasselt.nl

Whatsapp

+31 (0)38 477 3800

Het oude nummer 06 1997 5550 is vervallen!

 

Overige gegevens:   

Bank

Rabobank IJsseldelta

Rekening

32.14.17.577

Swift

RABONL2U

IBAN

NL07RABO 0321417577

K.v.K.

05075061 Zwolle

BTW nr.

813402797B01

 

Openingstijden

Maandag

8:00 - 12:00 uur

13:00 - 17:00 uur

Dinsdag

8:00 - 12:00 uur

13:00 - 17:00 uur

Woensdag

8:00 - 12:00 uur

13:00 - 17:00 uur

Donderdag

8:00 - 12:00 uur

13:00 - 17:00 uur

Vrijdag

8:00 - 12:00 uur

13:00 - 17:00 uur

Zaterdag

gesloten

Zondag

gesloten

 

Wilt u een inlogcode aanvragen dan kan dit via onderstaand 'contact formulier'. Ook vragen en opmerkingen kunnen via dit formulier worden gemeld.

 

Klant account

Wij kunnen een persoonlijk filterschema voor u aanmaken. Het is dan ook direct mogelijk om op merk & model te zoeken binnen onze database. Hiervoor is wel een klantaccount nodig. Als u deze nog niet heeft, dan kunt u hiervoor een aanvraag doen. Mocht u al wel een account hebben, dan is inloggen vereist voordat u een bestelling kunt plaatsen vanaf uw persoonlijke filterschema. Het is mogelijk om uw gegevens te wijzigen als u bent ingelogd. Ook kunt u aankopen uit het verleden terugvinden in de Orderhistorie.

 

Prijzen

De prijzen die vermeld staan op de website zijn allemaal exclusief BTW en onder voorbehoud van prijswijzigingen. U wordt verzocht om overeengekomen speciale prijsafspraken duidelijk bij uw bestelling te melden om eventuele fouten te voorkomen.

 

Winkelmandje

Het winkelmandje volgt hetzelfde principe als in een supermarkt. U kunt er een aantal artikelen inleggen, maar er is geen verplichting om deze artikelen te bestellen. Het winkelmandje biedt simpelweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site.

 

Toevoegen aan winkelmandje

U kunt altijd bekijken wat er in het winkelmandje zit, waar u ook bent op de site. Om te zien wat er op een bepaald moment in uw winkelmandje zit kunt u klikken op het winkelmandje rechtsboven op de site. Tevens kunt u daar het totaal aantal items die in je winkelmandje zit zien. Als u aan het surfen bent op de site en u wilt een artikel toevoegen aan het winkelmandje, klik dan op Bestel. Het is daarvoor niet nodig om ingelogd te zijn.

 

Winkelmandje aanpassen

Het is altijd mogelijk om een artikel uit het winkelmandje verwijderen. Dit kan door op het winkelmandje rechts bovenin de site te klikken. Vervolgens kunt op het kruisje achter de artikelen klikken om deze te verwijderen.

Het is ook mogelijk om het aantal te wijzigen van een bepaald product. Dit kan door in het winkelmandje de aantallen aan te passen en vervolgens het aantal te vernieuwen door op de knop naast het invulscherm te klikken.

Heeft u per ongeluk verkeerde artikelen geselecteerd, dan is het ook mogelijk om uw gehele winkelwagen in zijn geheel te legen.

 

Referentie toevoegen

Wilt u een bepaalde referentie of opmerking toevoegen aan het bestelde artikel, dan kunt u dit doen door het tekstblok in de bestelregel in te vullen. Let op dat u na het invullen wel het 'opslaan-blokje' aanklikt.

 

Winkelmandje bestellen

Als u de artikelen uit het winkelmandje wilt bestellen, dan is het belangrijk dat u eerst de artikelen verwijdert die u niet wilt bestellen. Daarnaast is het ook belangrijk om het juiste aantal per artikel aan te geven. Als dit allemaal in orde is kunt u op Bestelling Plaatsen klikken.

 

 

Laagste Prijs Garantie

Als u een artikel elders goedkoper vindt, dan kunt u een beroep doen op onze laagste prijsgarantie. Deze laagste prijsgarantie werkt als volgt, indien u bij een concurrent een identiek artikel goedkoper vindt, dan krijgt u bij ons het artikel ook voor deze prijs. Om in aanmerking te komen voor de laagste prijsgarantie van Snijder Filtertechniek, dient u te voldoen aan de volgende voorwaarden:

- Het betreffende artikel dient volkomen identiek te zijn aan het artikel dat Snijder Filtertechniek levert.

- De laagste prijsgarantie is niet van toepassing indien het concurrerende bedrijf buiten Nederland gevestigd is.

- De lagere prijs van de andere aanbieder moet binnen 10 dagen schriftelijk of digitaal bij Snijder Filtertechniek zijn gemeld.

- De laagste prijsgarantie is niet van toepassing op (tijdelijke) aanbiedingen van andere aanbieders.

 

Mocht het artikel aan alle voorwaarden voldoen, dan kunt u uw bestelling gewoon plaatsen. Na bevestiging van de bestelling, dient u een e-mail te sturen met daarin:

-    Uw relatienummer

-    Het ordernummer

-    Een link of reclamefolder om de lagere prijs aan te tonen

Het verschil zal als tegoed voor u worden gereserveerd en kan met de eerstvolgende bestelling worden verrekend.

 

Betalingsmogelijkheden

 

Snijder Filtertechniek biedt verschillende betaalmogelijkheden aan. U betaalt bij ons altijd gemakkelijk en veilig. Bij het afrekenen kiest u de gewenste betaalmethode, vervolgens volgt u een eenvoudig proces om de betaling af te ronden.

 

U kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden:

 

iDEAL: Online betalen via ABN AMRO, Rabobank, ING, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Betalen doet u in uw eigen vertrouwde bankomgeving.

 

Bancontact/MisterCash en Sofort: Ook dan kunt u betalen in uw eigen vertrouwde bankomgeving.

 

PayPal: Dit is een wereldwijd gebruikte betalingsmethode waarvoor u een PayPal account dient te hebben.

Het bedrag zal bij betaling afgeschreven worden van uw PayPal account.

 

Creditcard: Wij accepteren VISA, MasterCard, American Express & Maestro.

 

Ook is het mogelijk om gebruik te maken van een automatsiche incasso. Document Doorlopende machtiging ten behoeve van bedrijven.. Deze machtiging is alleen bedoeld voor betalingen tussen bedrijven.

 

Aan u de keuze!

U kunt altijd kiezen voor de hoogwaardige filters van Snijder Filtertechniek, die specifiek zijn ontworpen voor uw motoren en machines. Zolang u de filters vervangt volgens de aanbevelingen van de fabrikant van de motor, zullen de filters van Snijder Filtertechniek de garantie van uw motor nooit doen vervallen!

 

Europese groepsvrijstelling

De Europese groepsvrijstellingsverordening biedt afnemers de flexibiliteit om zelf te kiezen bij welke garage en met welke producten ze hun voertuigen laten onderhouden. De verordening heeft ook betrekking op de service en het onderhoud tijdens de garantieperiode. Wel moeten de producten voldoen aan de door de producent gestelde normen.

 

Dus?

 

Vertrouwen in Donaldson onderdelen van Snijder Filtertechniek

Wij kiezen ervoor om ons gezond verstand te gebruiken. Mocht een probleem met uw motor worden veroorzaakt door een fout in de fabricage of in het materiaal van een filter van Snijder Filtertechniek, dan biedt de Snijder Filtertechniek garantie u bescherming. Wij zorgen er in zo'n geval voor dat uw motor in zijn vorige staat wordt hersteld.

Om uw motoren en apparatuur zo goed mogelijk te beschermen maken wij alleen gebruik van de beste onderdelen, middelen en technologie.

 

Algemene voorwaarden

De garantiedekking begint op de datum van de installatie bij de oorspronkelijke eindgebruiker en vervalt na de aangegeven periode of het aangegeven aantal kilometers, afhankelijk van welke het eerste bereikt wordt.

 

Garantieduur per product

Filtratieproducten Donaldson

Garantieperiode

Behuizing en toebehoren voor luchtreiniger

1 jaar

Samenstellen en toebehoren van vloeistoffilters

1 jaar

Lucht- en vloeistoffilters

maximaal 1 jaar

Uitlaatsystemen Donaldson

Garantieperiode

Uitlaatsystemen voor wegvoertuigen

2 jaar - 300.000 kilometer

Uitlaatsystemen voor wegvoertuigen

1 jaar - 1.500 bedrijfsuren

Toebehoren voor uitlaatsystemen

1 jaar

Als u van mening bent dat het geleverde artikel aan de garantievoorwaarden voldoet, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

 

Voorwaarden Donaldson

Donaldson waarborgt haar reserveonderdelen tegen gebreken als gevolg van fouten in materiaal en fabricagefouten, voor de periode die onder de Algemene voorwaarden voor het desbetreffende product staat aangegeven. Donaldson is volgens deze garantie alleen verplicht om het in gebreke gebleven product te vervangen, inclusief de vervoerskosten. Als de fout in het product de enige en rechtstreekse oorzaak is van schade aan apparatuur, dan zal Donaldson naar alle redelijkheid de kosten vergoeden om de apparatuur te herstellen naar de staat waarin het verkeerde voordat de storing plaatsvond. Voorwaarde is wel dat het product op de juiste wijze geïnstalleerd is.

 

Deze garantie dekt geen gebreken als gevolg van onjuiste toepassing, foutief gebruik, misbruik, nalatigheid, het doorroesten en corrosie (geluiddempers), onjuiste servicepraktijken of aanpassingen die niet door Donaldson werden goedgekeurd. Garanties van de fabrikanten van de motoren en apparatuur blijven van kracht wanneer de producten van Donaldson gebruikt worden.

 

Donaldson dient binnen één jaar na de datum dat het gebrek plaatsvond schriftelijk op de hoogte te worden gesteld van claims die onder deze garantie vallen. Donaldson zal naar eigen goeddunken ofwel de plaats bezoeken waar het vermeende gebrek werd aangetroffen, of verzoeken dat alle onderdelen, hetzij van Donaldson of andere relevante onderdelen, verzonden worden met de verzendkosten vooraf betaald naar het hoofdkantoor, ter attentie van het Product Lab of zoals anders aangegeven.

 

Flexibele bezorgopties met DPD Predict

De dag voor levering sturen we u een e-mail of sms met het bericht dat de volgende werkdag het pakket wordt bezorgd. Op de dag van bezorging sturen we u het tijdvak van de bezorging. Met het 1-uur tijdvenster hoeft u nooit lang te wachten en door het live trackingsysteem weet u precies waar het pakket is. Daarnaast is het mogelijk om met behulp van DPD Predict (www.dpdpredict.nl) details van uw zending aan te passen. Bekijk alle opties hieronder:

 

- Selecteren van een andere datum

- Selecteren van een ander adres

- Levering aan een Pickup parcelshop

- Neerzettoestemming op een veilige plaats

 

Details van mijn zending

 

Artikel op voorraad

Onze standaardregel is: op werkdagen voor 17.00 uur besteld is de volgende werkdag in huis! De hoogte van de verzendkosten kan afwijken omdat wij gebruik maken van verschillende vervoerders zoals DPD, UPS en Hellman NightExpress.

 

DPD Pakketservice

Standaard versturen wij onze pakketten met DPD. Goederen tot 16.00 uur besteld kunnen wij op dezelfde dag nog met deze vervoerder versturen. De levertijd van deze zendingen is meestal maximaal 24 uur. Op de dag van bezorging sturen we u als ontvanger een e-mail of een sms. Daarin staat het tijdvak van de bezorging. Wij werken met tijdvakken van één uur. En dankzij de tracking-service weet u als ontvanger altijd waar het pakket zich bevindt.

Met het 1-uur tijdvenster hoeft u nooit lang te wachten en door het live trackingsysteem weet u precies waar het pakket is. Daarnaast is het mogelijk om met behulp van DPD Predict (www.dpdpredict.nl) details van uw zending aan te passen. Hierbij valt te denken aan:

- Selecteren van een andere datum

- Selecteren van een ander adres

- Levering aan een Pickup parcelshop

- Neerzettoestemming op een veilige plaats

 

NightStar Express Hellmann

Indien gewenst kunnen goederen met nachtlevering worden verstuurd. Dit houdt in dat uw pakket de volgende werkdag voor 08.00 uur wordt geleverd. Voor deze leveringen is het wel noodzakelijk dat het vooraf exact bekend moet zijn op welke plaats het pakket geleverd moet worden. Dit kan een nachtbox, bedrijfsbus of een andere veilige plek zijn. Bij interesse in deze dienst kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 038-4773800.

 

UPS Parcel Service

In sommige gevallen maken wij gebruik van UPS Parcel Service. Deze vervoerder wordt voornamelijk ingezet bij het transport van zware pakketten (meer dan 30 kilogram) en breekbare onderdelen. Wij doen er alles aan om transportschade te beperken. Helaas kunnen wij geen garantie geven op transportschade die ontstaat bij het versturen van UV-lampen.

 

Deellevering

Als u een bestelling bij ons plaatst die uit verschillende producten bestaat, gebeurt het soms dat deze bestelling niet in zijn geheel direct leverbaar is. In beginsel versturen we deze orders pas wanneer deze compleet uitgeleverd kunnen worden. Echter, wanneer het voor u als klant van waarde is dat de order deels geleverd wordt, vindt de levering van de voorradige artikelen direct plaats en zal het restant later geleverd worden. Graag willen wij u er wel op wijzen dat hier extra verzendkosten voor berekend kunnen worden.

 

Retourneren

Uiteraard is het geen probleem om goederen retour te sturen. Voor zowel de zakelijk als particuliere klant hanteren wij wel voorwaarden.

 

Zakelijke klant

Alle geretourneerde artikelen, dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

- Het artikel is schoon, compleet en onbeschadigd.

- Het artikel is niet gebruikt.

- De (fabrieks)verpakking is origineel, onbeschadigd en niet door u beschreven of beplakt.

- U heeft een (kopie van het) retourformulier in de doos bijgevoegd.

- De retourzending wordt degelijk verpakt zodat artikelen niet tijdens het transport kunnen beschadigen.

 

Voor het retour nemen van goederen zullen wij kosten in rekening brengen. De hoogte van deze kosten is onder andere afhankelijk van de status van de goederen maar ook van de frequentie waarmee het artikel wordt verkocht. Speciaal voor u bestelde goederen kunnen niet retour worden gestuurd.

Na verwerking van de retourzending zal het creditbedrag als tegoed blijven staan, dit kan dan verrekend worden met de eerstvolgende levering.

 

Particuliere klant

Mocht het bestelde artikel niet passen of bevallen, dan kunt u het binnen veertien dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Een retourzending is geheel voor uw eigen rekening. Alle geretourneerde artikelen, dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

- Het artikel is schoon, compleet en onbeschadigd.

- Het artikel is niet gebruikt.

- De (fabrieks)verpakking is origineel, onbeschadigd en niet door u beschreven of beplakt.

- U heeft een (kopie van de) factuur in de doos bijgevoegd.

- De retourzending wordt degelijk verpakt zodat artikelen niet tijdens het transport kunnen beschadigen.

 

Na ontvangst van het pakket streven wij ernaar om de terugbetaling binnen 1 week te verwerken.

 

AVG-wetgeving

Per 25 mei 2018 is de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG) ingegaan en geldt in de hele Europese Unie. Het doel is het beschermen van uw persoonsgegevens.

 

Privacy policy

Snijder Filtertechniek BV acht een goede omvang met persoonsgegevens van groot belang, daarom is een privacy policy opgesteld. Hierin is opgenomen waarom wij persoonsgegevens verwerken, met welk doel en welke rechten u heeft.

 

Als u specifieke vragen of opmerkingen hebt over het gebruik van uw gegevens, neem dan contact op met info@snijderfiltertechniek.nl

 

Download AVG

 


 



Over ons

ONMISBAAR ONDERDEEL VAN U!

Het zit al 70 jaar! in de genen van ons familiebedrijf om klaar te staan als je ons nodig hebt. Met kennis van onze hydrauliekcomponenten en filters, hulp tijdens een bestelling, advies bij installatie en oplossingen als er onverhoopt toch een keer iets misgaat. Zo willen we niet alleen onderdelen leveren, maar met ons Snijder DNA ook een onmisbaar onderdeel worden van jou! Voor, tijdens en na jouw bestelling is geen belletje, mailtje, appje of bezoekje ons teveel.

 


Lees meer